Mówi się, że najważniejszym posiłkiem dnia jest śniadanie i trudno temu zaprzeczyć. Ale śniadanie nierówne śniadaniu. Zdecydowanie powinien to być pełnowartościowy posiłek, bogaty w składniki odżywcze zapewniające energię na cały dzień. Jednak nie zapominajmy o drugim śniadaniu, które jest niezbędne do efektywnego funkcjonowania w pracy i w szkole.

Badania pokazują, że spożywanie śniadania wpływa na lepszą koncentrację, zapamiętywanie, zdolność uczenia i rozwój intelektualny.

Skoro jest tak ważne to warto poświęcić trochę więcej czasu, na przygotowanie czegoś pysznego, niż ryzykować, że Ty lub Twoje dziecko kupią niezdrową przekąskę “na mieście”.

Oczywiście zawsze można zrobić kanapki, ale jak wiadomo szczególnie dzieci mają tendencję do przynoszenia ich z powrotem do domu.

I tutaj mamy rozwiązanie - lunchboxy!

To idealny sposób na “przemycenie” pełnowartościowego drugiego śniadania, którego dziecko nie przyniesie z powrotem.

Sprawdź nasze lunchboksowe propozycje!

Kanapka z japońską pastą jajeczną i sezonowymi warzywami do pochrupania

Kanapka z japońską pastą jajeczną i sezonowymi warzywami do pochrupania

Omlet na słodko z twarożkiem i późno letnimi owocami

Omlet na słodko z twarożkiem i późno letnimi owocami

Domowy omlet tamago z zielonymi warzywami i ryżem
 

Domowy omlet tamago z zielonymi warzywami i ryżem

Makaron soba z jajkiem, fasolką szparagową, pieczonym jarmużem i sosem na bazie pasty sezamowej

Makaron soba z jajkiem, fasolką szparagową, pieczonym jarmużem i sosem na bazie pasty sezamowej
Save to PDF
loader